reklama

Maily kučeravej Lejly #1

Ahoj svet! Chcem ti povedať, že ťa mám rada. Fakt rada. Tak úprimne. Aj takto začínajú maily kučeravej Lejly...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ahoj Svet!

Chcem ti povedať, že ťa mám rada. Fakt rada. Tak úprimne.

Baví ma ako sa každé ráno zobudím v našom super tmavom byte, kde nikto netuší či je sedem, či pol dvanástej a ani to nikto tušiť nemusí. Netreba. A ani nemusí byť nedeľa. Baví ma, keď môj muž večer nezatiahne žalúzie úplne dokonale a ráno máme potom na stene také úzke prúžky slnka, akoby ich tam niekto narysoval pravítkom. Keď sa potom do nich postaví, aby pustil do izby viac slnka, vyzerá ako by bol za slnečnými mrežami a lesknú sa mu vlasy. Povie mi, aby som sa lepšie zakryla, aby mohol otvoriť okno, hoci je vonku mínus desať. Vždy predtým vypne radiátor, aby sa nekúrilo zbytočne, keď sa vetrá. A nikdy ho potom nezabudne zapnúť. Snažím sa od neho učiť také vychytávky, ale vždy to zvládnem len do polovice a keď sa potom o pol dňa neskôr vrátim domov, musím ešte dlho zostať v kabáte a čiapke, lebo som síce perfektne vyvetrala a ušetrila na kúrení, ale keď som to okno zatvorila, ani mi nenapadlo zapnúť radiátor, tak ako to robí on. Ale aspoň už otváram okno. To mám jedno veľké bezvýznamné plus, pretože predtým mi to ani nenapadlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Baví ma pozerať, ako sa mením. Ako sa všetko mení. Aj on mal kedysi rád zimu. A teraz keď otvorí to okno, tak s rozbehom letmo skočí späť do postele a rýchlo sa zabalí do periny, aby spod nej nestihol vybehnúť ani kúsoček tepla. Zakuklíme sa ako dve húsenice až po nos a niekedy aj vyššie. Samozrejme je dosť obtiažne tam dýchať, takže sa metáme hore dole, aby sme sa mohli aj objať, aj nadýchnuť a aby sme nezamrzli, pretože okno je ešte stále otvorené. Potom sa hádame kto ho pôjde zavrieť, ale väčšinou vždy vyhrám a ide on. Cestou stihne zapnúť rádio, uvariť čaj a naštartovať kávovar. A niekedy hneď pripraví aj raňajky, alebo aspoň také raňajkové predjedlo, s ktorým pritancuje späť do postele. Keď dobre hrajú, tak aj prispieva. Nie, že prispieva akože niečim prispieva. Ale prispieva akože príde so spevom, chápeš. Medzitým, samozrejme, zatvorí to okno, veď v takej zime by mu asi nebolo do spevu. Vtedy už nie je za slnečnými mrežami, to už je celý osvietený, lebo stihol odostrieť žalúzie, takže ho veľmi nevidím, lebo mi slnko svieti do očí. Vtedy vyzerá ako zjavenie. Ako by mi spadol z neba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vieš čo, Svet? Tak to vidím aj keď je zamračené. Aj keď sneží. Vždy, keď sa ráno zobudím a vidím ho, tak viem, že mi spadol z neba. A to ma baví. Preto ťa mám rada, milý Svet! Lebo to vieš takto zariadiť. Takže dík! :)

Lejla. 

Zuzana Mészárosová

Zuzana Mészárosová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá začínajúca autorka s vrodenou kvapkou irónie a kvapkou humoru, s ktorými sa pozerá na všetky krásy aj krivdy nášho farbistého sveta. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu